Listen

My New Novel

Sabda Sexy

11:22:00 AM Nikotopia 0 Comments


kau sekeping kondom terselip disaku celana
aku gincu merah yang menyayat bibir paling kencana
mungkin kau peluh syahwat terpasrah
sementara aku bokong yang menggelepar gelisah

begitu kau melenguh pedih subuh merintih
gegas aku menikam rerimbun kecupan matahari
sebelum syair kelam percumbuan kita kian memutih
telah sampai aku dirahim sunyi menekuri buaian mimpi

duh, betapa lirih jilatan-jilatan liar yang terajah dilekuk tubuhmu
membuatku mengandung gegap gairah pada kelamin waktu
maka, hisaplah segala desahan selagi lekang Hidup masih ribut
agar kau dan aku tak perlu takut redup pun surut

kau kondom terkulai selepas bercinta
aku gincu merah yang meninggalkan cupang di dada
kala tempat tidur lelah menanti dongeng malam hari
diam-diam tuhan menaburkan butiran-butiran sabda sexy

september, 2007

0 comments: